Söndag den 12 april

sol idag igen! yeeey!(Y)
Man blir på så mycket bättre humör och man blir piggare när de är sol!:D
Jag vaknade idag ungefär vid halv 11 på soffan,jag orkade inte gå till min säng igår kväll.
Men jag låg kvar på soffan ett tag och tänkte över de jag hade drömt,de var en väldigt "speciell" dröm om min kusin Per...
uhhhh!! nej nu ska jag inte tänka på de!
Idag ska jag nog ta de lungt först nu på för middagen och sen på kvällen så är jag antingen med älskling eller så följer jag med min mamma och lillesyster på fest hos min kusin PERs mamma,hahaha han får nog lite konstiga vibbar ifrån mej då iasåfall!:'D
Men jag tror jag blir hemma iallafall,de brukar sluta så.


jag älskar dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0