19.40

hej alla som läser!

idag har de vart en ganska bra dag i skolan tycker jag,men allt känns bättre för mej när de är sol ute,de kommer bli hårt i vinter,förvänta er en depritionstid för mej.
Just nu sitter jag med sockersuget på högsta nivå och vill bara äta NÅT! men vi har inget hemma!!!
på de sättet är det bättre hemma hos mamma för där finns det alltid nåt gott att äta...
Jag har just lockat håret så mitt hår är typ 15 cm i längden bara för de är så lockigt hahaha!
men till imon så kommer lockarna att ha dragits ut och med lite saltspray så blir det mycket bättre :)
Nu är typ halva/hela skolan på nån fotbollsmatch , gävle - hammarby ? ah jag tror de var så,men iallafall så anmälde jag mej för att gå,men nu så orka jag bara inte,jag har ju aldrig stöttat gävle i fotboll,varför börja nu liksom?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0