3: am

jag ligger i sängen nu och försöker somna till 17 again,älskar den filmen!
jag kan inte sova för de är så äckligt varmt här inne,och tro inte att jag vågar sova med öppen altandörr,nononono!
Man vet aldrig när varulvarna kommer när de är fullmåne!

Älskling!! jag saknar dej så hilma mycket! de känns som de var år sen jag såg dej senast fast de bara var 14 dagar sen,jag saknar att ha dej liggandes brevid mej,då behövde jag inte oroa mej för något,då var jag trygg,jag saknar att vakna upp brevid dej och bara ligga och kolla på dej när du sover och sen pussa dej på kinden och somna till dina andetag.
Jag sakna att ha dej som håller om mej när vi kollar på skräckfilm,och jag saknar ditt söta skrik som du får och hoppar till när du blir rädd,haha,dom här 14 dagarna har fått mej mer än att insett ...att jag verkligen inte kan leva utan dej.

jag älskar dej mest av allt,komhem.¨







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0