en regnig dag i augusti

regn,regn,regn,regn,regn, idag har jag inte orkat blogga nåt,de har inte hänt nåt speciellt idag,skolan var ju som segast i de här vädret,men mitt humör var ju som nästan alltid på topp endå.
Efter skolan satt jag kvar med min tönt<3 och vänta på hans buss,dom stängde igen skolan och kasta ut oss så vi tog min cykel och han skjusa mej till busshållplatsen vid typ hedvigs trädgården,sen tog han bussen där ifrån,själv cykla jag hem i regnet,åkte till valbo med pappa och köpte en ny tv,den andra rök ju...
Sen när jag kom hem så tänkte jag göra läxor men ingen visste vad vi skulle ha i läxa så jag förflyttar de till imon istället,jag har bakat havrekakor oxå,dom vart inte lika goda som dom brukar bli,jag kanske råka ha i lite för mycket deppighet i dom,eller bara för mycket smör...svårt att veta så här efter...
Imon ska jag till blääläkarna och rönka mej,jag tycker dom är obehagliga dom,kommer alltid göra,jag har  nåt emot dom,meen lara bara för dom tar sprutor på mej;)
Dom lägger sej bara i mitt liv och tvingar mej gå upp tjugo i sex på morgonen.
nu orkar jag inte skriva nå mer,ska snart sova.


här har ni en jäääätecool bild på mej och lara,vi hade råkat skärt oss på samma arm,
på samma ställe med samma skärsobject !  that's most be ödet or what?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hatar dej om du hatar läkare

2009-08-27 @ 19:37:38
Postat av: gabriella

haha,asså,jag hatar dom för dom tar sprutor på mej!;)de är däremot bra att dom räddar liiv.

2009-08-29 @ 15:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0