morgon vid 13

gomorgon! klockan är 13.13 och jag ligger i sängen!
idag ska jag BARA ta de lungt har jag planerat,kanske göra lite yoga?
ska försöka få pappa att skjusa mej till nån secondhand butik,har velat åka dit i flera dagar men har inte blivit av pga min ork...
Men just de! ikväll skulle ju några grilla i boulongern! så de blir inget BARA ta de lungt! :)
skönt!
aja,antingen måste laras mamma eller min pappa ringa till dom där jävla perssonsbussar så vi får nån plats till stocklolmo imon!
de känns verkligen som  jag och lara har världens sämsta planering!
aja nu ska jag försöka masa mej upp ur sängen så jag kan äta lite frukost!

ha en bra förmiddag!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0