schoolstart

som tur var så vakna jag direkt när klockan ringde idag,men jag tröck av larmet två gånger,sen tvinga jag mej själv upp.
åt frukost,fixa mej,sen stressa jag ut till cykeln,det spöregnade!   mina jeans helt genomblöta,och vi ska inte ens börja prata om mitt hår,jag hatar regn för tillfället!
Vi prata om lite onödiga saker i skolan,de skulle vi egentligen kunna haft webblektion om,för vi satt bara och lyssna.
Men de var kul att se alla igen.
Sen cykla jag hem,genomblöt ännu än gång!
nu sitter jag i soffan och har just druckit upp en sån där vitaminbrustablett,jag avskyr dom,eller nej, de var för mesigt,JAG HATAR DOM,jag typ får kvälningar av dom,dom är vidrigt äckliga,usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0