snö!

i morse så vaknade jag redan vid 9 tiden! reagera!
och så låg jag vaken en stund medans malin sov och daniella som jag trodde sov som egentligen var vaken.
Men när alla hade kommit upp så åt vi frukost och sånt.
Och de hade ju snöat idag oxå! aja
Sen cykla jag och daniella till busshållplatsen för hon skulle hem och det skulle jag oxå.
Jag packa lite hemma och sen kom min söta morfar och hämtade mej.
Vi åkte till sibylla först och köpte en hamburgare till mej för jag trodde jag var hungrig.
Efter jag hade ätit upp hamburgaren och stripsen så mådde jag så jääävla illa,usch!
ÅK ALDRIG BIL OCH ÄT HAMBURGARE SAMTIDIGT,DÅLIG ERFARENHET!
efter när illa måndet hade försvunnit så hjälpte jag min söta mormor att baka havrekakor/mackor,faktiskt grymt goda.
Efter det så börja jag äta massa igen,jag åt säker 5 eller 6 såna där havrekakor,sen mandariner och sen glass och frukt.
och bara nån timme före så kände jag att jag ville spy bara för jag var så mätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0