syskonkärlek.

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!
jag läste ut boken igår!!:'(
den är så jävla sorglig,men så jävla bra! jag låg typ och grina i en timme efter jag hade läst ut den!
jag börja tillochmed att läsa om den för jag ville inte att den skulle vara slut!
Alla som inte har läst den,NI MÅSTE LÄSA DEN,ni kommer verkligen inte att ångra er kan jag lova!

Romanen Syskonkärlek handlar om kärleken mellan syskonen Amanda, 17 och Ludvig, 18. Det är inte vilken kärlek som helst. Det är en besvärlig, enorm och otålig kärlek och framför allt en förbjuden sådan. De älskar varandra under rädsla av att bli upptäckta.






Utdrag ur boken:
När vi så småningom reste oss och började vandra hemåt, lade Ludvig armen om mina axlar.
-Var fan går gränsen, egentligen?! frågade han. När begår vi lagbrottet? Det kan väl inte vara brottsligt att krama sin syster? Är man en en brottsling om man får stånd av att krama henne för länge? Var övergår den oskyldiga pussen i den brottsliga kyssen? Eller är alltsammans helt lagligt ända tills man tränger in i henne? I så fall kan man ju ha ett alldeles lagligt, men otroligt erotiskt förhållande till sin syster!
-Fråga inte mig om allt det där! Jag visste inte ens att vi var brottslingar förrän Eva talade om det!
-Inte jag heller.
Hans blick svepte över parken. Människor satt på filtar och bänkar och gottade sig i solen.
-Ibland har jag lust att ge fan i dem. Att låta alla veta att jag älskar dig, och låta dem tycka vad de vill! Det kan väl för fan inte vara olagligt att bli kär?! Sen kan nån jävla åklagare stå där och försöka bevisa att vi har gått över gränsen, du och jag.


jag ber er,läs den.

Kommentarer
Postat av: MALIN DIN BÄSTIS ;)

Jag har läst den och jag grinade i minst en vecka efter jag läst den :O<333 I love den :D<3333 Puss älskar dej <333

2009-05-12 @ 21:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0