tisdag den 12 maj

äntligen tisdag!
idag hare vart en ganska soft skoldag,slöjd(slötimme),no(läxläsning och expriment),musik(slötimme),mat,språk(slötimme),matte (jag och malin gjorde kakan&snigel videosar),gympa (var inte med för jag lärde ordna praouppgiften) och vänta till utvecklingssamtalet börja.
Min älskling höll mej sällskap tills de började.
Jag trodde jag skulle få världens utskällning för jag inte har lämnat in typ 1979 st matteläxor och novellen och insändaren...
men han sa bara ;
De där klarar du!;)
och jag sa ;
mmmmmmmmmmmmmmmmm,jag gör väl de...
haha,sen cykla jag o pappa hem och nu måste jag verkligen börja träna till engelskaprovet till imon,jag har inte ens läst igenom det...(Y)


lite rolig bild från notimmen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0