1 of those 365 days!

vakna kvart i sju som jag gör varje morgon,men  de kändes som klockan var typ 4 eller nåt,och de var ovanligt mörktute.. eller var de bara jag som inte hade öppnat ögonen riktigt?
vem vet.
Jag gillar att vakna typ 2 timmar före så slipper jag stressa för de gillar jag då inte,då går allt bara åt skogen för mej och jag blir ovanligt klantig när jag stressar,alltså då menar jag OVANLIGT klantig..
Vi börja halv 9 som varje morgon,om jag fick bestämma så skulle vi börja 11 istället..COFFEE LOUNGE!!! åhhh...
aja,först på morgonen hade nu Nutidsorienterings frågor,jag tror alla hade de?
efter de så var de NO,jag var så sjukt hungrig,och så hade vi svenska efter och sen fick vi äntligen äta!
efter maten var de matte,jag glömde bort tiden och råka komma 10 minuter sent men de är typ enda gången jag har vart försenad så de gör nog inte så mycket ;)
Dans på gympan,vals & foxdrott.
Yes.
Efter tog jag och lara cyklarna ner till stan och kika och fika på vår favoritplats som nämdes tidigare!
köpte inget men läggde undan ett par sammetsleggings,jag älskar dom av hela mitt hjärta.
Cykla hem med min suuuckyy kondition,så jävla jobbigt men de beror på att jag stog HELA vägen hem.
Nu när jag vart hemma har jag inte gjort så mycket,ska duscha nu så seeyalater.

på NO:n






jag ger dagen en puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0