goodday&goodnight

heyeveryoneofyou!

jag har typ läst igenom engelskan 3 gånger så nu orkar jag verkligen inte mer..
just vid detta tillfälle så ligger jag i sängen och är lite smårädd för jag har läst om det där illuminati.
Och så paranoid som jag är så inbillar jag mej en massa oxå nu när jag är ensam hemma ,och om nåt skulle hända så skulle jag inte kunna få tag på Andrés heller för han har inte sin mobil ,så jag känner mej väldigt otrygg just nu för att jag inte skulle kunna ringa honom om nåt hände eller om jag skulle bli jätterädd om jag skulle höra nåt konstigt ljud.

tänk att han är anledningen att jag sover lungt på nätterna för jag vet att han skulle rädda mej om nåt hände..
han är mitt allt i livet..



men sussa sött,de kommer nog ta ett tag för mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0