تصبح على خير

nu har jag letat lite kläder och kollat lite på tv,jag kolla på nån serie som typ hette "An american teenagers secrets" ? nu gissa jag bara,men jag har typ sett de några gånger,rätt bra faktiskt.
Handlar om en gravid 15åring som går i high school,hon har de väl rätt så jobbigt för nu verkar de som för hennes 13åriga syster oxå har blivit gravid? ah iallafall och lite sånt där American shit.

Själv har jag alltid drömt om att gå på high school i USA och Collage.
Men jag får nog fortsätta drömma i mitt alldagliga svenneliv.


jag är själv ikväll,skönt men samtidigt läskigt.
Nu ska jag göra mej ordning och gå och lägga mej.

en annan sak jag oxå alltid har drömt om är att få ha bruna ögon,jag älskar bruna ögon! de finns verkligen inget finare! fast självklart går de från person till person vad man själv passar i.
Men jag skulle känna mej MYCKET mer bekväm i bruna ögon,de är en sak som är säker.


تصبح على خير

Kommentarer
Postat av: tess

sv; mhihi taack :D <3

och jag ÄLSKAR bruna ögon och VILL oxå ha bruna ögon! <3

2009-09-15 @ 18:57:47
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0