äntligen

hallu,idag var en av dom segaste dagarna.
Den gick endå ovanligt fort,men min mage kurra hela tiden dom 3 sista lektionerna,jag hann inte äta i skolan,men som tur är så har jag ju skåpkiosken ett skåp ifrån,kolla in där om ni går hungriga i skolan hah!
dom har mycket gott att erbjuda;)

Vi fick programväljaren idag i skolan,nu har jag legat i soffan och kolla igenom den nu.
Just nu känns de som jag skulle vilja gå samspråk eller sammedia eller bara vanlig samhäll på gymnasiet... svårt att bestämma sin framtid nu på direkten,men vi har ju på oss till feburari så de är endå ett tag kvar.

nu ska jag läsa på noläxan till imorgon och jag håller på och drar av mascaran av ögonfransarna även fast jag vet att jag inte borde ,och pappa har äntligen gettmedsig att låta mej köpa vilka skor jag vill,WIHO!


 

 


Kommentarer
Postat av: O T H I L I A

haha nej! du är söt!

oj, fick ni program väljaren idag? vi fick den förra veckan eller nå :S

2009-09-09 @ 20:18:12
URL: http://othilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0