another tuesday

har inte blogga på typ på dagar nu,jag har haft för mycket för mej kanske,eller så har jag bara inte orkat skriva..

idag har skolan gått fort.
Måndagar och tisdagar och fredagar går fort medans onsdagar och torsdagar känns som dom aldrig ska ta slut.
Och skolan har ju sveriges vidrigaste mat så NER MED SODEXO OCH DERAS SKITMAT! och jag som är allergisk mot 3 saker får ju mat som ser ut och luktar precis som spya,och då är de svårt att vara pigg resten av dagen om man inte äter upp sin spya.

När jag kom hem så gjorde jag matte/matteläxa och så träna jag på engelskaglosor från nalle puh-kapitlet,lika bra att träna så man kan alla ord,vad är de för mening att ha läxa om man inte ska få alla rätt lixom? hihihi ,nerå,ibland orkar jag inte ens bry mej.

jag måste på stan snart,jag måste köpa stora sköna halsdukar och koftor,strumpbyxor och skor för vintern/hösten.
Jag har hittat dom perfekta skorna på skorett men självklart får jag inte köpa dom för pappa för dom inte är "funktionella" bara för de är 4cm klack på dom,vafan skorna är väl gjorda för att vara funktionella,dom är ju till för att användas right? då är dom ju fan funktionella.
jag blir så himla jävla irriterad när han lär hålla på så där.

aja,de finns inge gott hemma att äta så jag är lite deprimerad just såhär till idol-premiären.



vilket par är snyggast?






Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dom längst ner till höger =) vart är dom irfrån?

2009-09-09 @ 15:55:27
Postat av: Postat av: svar

jo,de överväger ganska stort till dom från mej oxå,dom kommer från skorett!:)

2009-09-09 @ 17:18:10
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0