sega söndag

hejjj,söndag idag.
solen skiner, det står på termometern att det är 25 grader ute men vet inte om jag kan tro på det.
Idag så lär jag skriva klart mitt SO-arbete OCH träna på HKprov till imon, vet inte hur det ska gå ihop..plus att jag mår lite illa.
Igår så var jag ner på stan ett tag och köpte hårtoning med malin & david,sen så cykla jag hem och åt och sen på kvällen så cykla jag till andersberg och mötte daniella, vi skulle egentligen knäppa kort men batteriet tog ju slut efter 2 kort.. så vi cykla runt lite och sen så åkte vi hem till henne och skulle börja kolla på film men hann aldrig de för jag lärde åka hem typ halv 11...
När jag kom hem så drack jag smoothie och kolla på grey´s ett tag sen fick jag oväntat besök som sov över hos mej.


hittade inte dom två bilderna vi tog så blev två sommarbilder på min vovvi.
Nu är det bara 6 dagar kvar till sol & värme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0