just my luck

Igår var gryyymtkul! Jag sov hos andrés efteråt,jag var helt gräsig och svart när jag kom dit..
Idag så vakna jag typ 13 men låg typ till 14,sen så cykla jag och köpte kebab till oss.
Sen när jag skulle cykla hem så var min cykel borta,snodd så jag fick gå hem i värmen.
Men som tur var så har andrés hittat den nu men nu kan vi inte bara ta tillbaka den för de finns inge bevis på att den är min eftersom jag fick den av våran granne.. åh.. så jag har antagligen ingen cykel nu...
Tror min otursdag blev framflyttad en dag.





ohmygard,amanda ..så jävla vacker

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar den däär kvällen..

2010-11-03 @ 21:03:15
URL: http://nattstad.se/mohamedtouzari

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0