living in a dream of you and me Is not the way my life should be, I don't want to cry a tear for you So forgive me if I do

godmorgon! Jag vaknade för lite mindre än en timme sen, ligger fortfarande kvar i sängen och jag har kollat klart på Inception nu på morgonen för jag blev för trött igår kväll,jag somnade hela tiden under filmen som jag brukar göra..
Idag så ska jag klä granen och julpynta lite och sen får vi väl se vad jag hittar på!
Men imorgon är det iallafall JULAFTON! det har gått alldeles för snabbt för att kunna fatta att det faktiskt är imorgon!
Jag hoppas jag får en bra jul och det önskar jag alla andra också!
Nu ska jag klä på mig, fixa mig och äta lite frukost, ha en bra dag!

Puss

Kommentarer
Postat av: matildabästalind

waay inte bara jag som är efter med julgranen (a)<3333333

2010-12-23 @ 12:52:00
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0