People gon’ talk whether you doing bad or good

Den här helgen så har jag bara vart med andrés,vi har haft jättemysigt men helgen gick alldeles för snabbt som den alltid gör! men inte långt till lovet nu, bara en vecka och 3 dagar som man lär ta sig igenom sen är det jullov!
Idag så lärde jag vakna klockan 10 så jag fixade mig och sen gjorde jag frukost på sängen till bebisen och
sen skjusa pappa hem honom och mig till jobbet.
På jobbet så gick vi lucia, och det är liksom 6 våningar på hemmet (ålderdomshem) som vi skulle till och sjunga 9 sånger på varje våning så man var rätt trött när det väl var över och plus att man hade fått fullt med stearin på handen då.
Efter så gick jag på stan och köpte dom sista julklapparna så nu är jag äntligen klar!
Just nu så sitter jag och kollar på Fear Factor, så jävla äckligt, alldeles nyss så drack dom mixade kodelar och rutten mjölk, och flyttat kohjärnor med munnen medans dom fick kroppsvätskor på sig, får kväljningar bara av att kolla.



Kommentarer
Postat av: tess

sv; hahahahha men bara näästan ju! älskar dig lite mer ;D

nejmen fick du lite motion idag bby ;* <333333

2010-12-12 @ 18:22:31
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0