Aspen

Imorse ville jag bara dö när jag lärde gå upp, var/är så sjukt trött.
Jag kan verkligen inte sova nu för tiden, har alldeles för mycket att tänka på, alldeles för mycket dåligt att tänka på, och ibland äre till och med så att jag inte vågar blunda när jag ska sova för jag vet att jag kommer börja tänka då..

Nu på morgonen så blev det busskaos på våran lilla gata i snövädret.
Det stod en stor lastbil mitt i vägen med en barrack på flaket och tre bussar skulle fram så det blev lite problem..
Vi har skrivit novellanalys nu på morgonen och dom som är klar är ledig fram tills nästa lektion så alla sitter vid sin dator nu.
Efter skolan så ska jag och köpa hårfärg med Pappa och sen hem och PluggaPluggaPlugga!!!
och färga håret om jag får tid, för jag har ju så mycket för mig om dagarna liksom!!!!!!!
Sen är de väl inget roligt på tv ikväll heller, men en positiv sak är att det är fredag imorgon och sen nästa vecka går vi bara 3 dagar sen är det jullov!!
Nu ska jag äta banan hejdoooo.

Jaaaaaag beeeehöööööövvvvveeeerrr vvvvveeeerrrkkkllllliiiiiiigggeeeennn eeeeennnn nyyy moooobbbiillll!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0