Vanilla

bilder från igår när jag och matilda var på stan!
Idag så var det skolveckan värsta dag..tisdag.. och den började med att min buss krockade med en bil hållplatsen innan jag hoppa på så jag fick typ stå och vänta i en kvart innan en annan buss kom och hämta upp mig.
Vi hade alla tråkiga lektioner i rad i skolan, jag och matilda åkte ner på stan en sväng vid 10 och tog itur med lite business ;)
Och då hade Theres redan åkt hem för hon mådde lite dåligt stackarn :/
Efter skolan så gick jag,Matilda & Tobbe (matildas bf) på stan och kolla efter julklappar, jag hittade 1 och även en sjukt god body lotion till mig själv som hette Vanilla apple för 29.30 från HM!
Det slutade med att vi satt på Mcdonalds och käka och sen sprang jag iväg till bussen med hot wings♥ i innerfickan.
LÄNGTAR SJUKT MYCKET TILL IMORGON!
Nu ska jag..typ göra nåt,hejdå



wokiwoki♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0