2010-02-08

thjingthjong.
skolan gick fort idag,precis som alla andra måndagar.
Vi gjorde kebeb på hemkunskapen som blev jättegott!
Efter skolan så gick jag elena & malin hem till elena och hämta hennes dansgrejer och sen ner på stan och kolla runt lite, jag köpte underkläder (;)) och en shorta och typ nå conseler.
och.. JAG SATT TUGGUMMIT I HALSEN INNE I PROVRUMMET PÅ GINA!
Jag fick inte bort de heller ;o
men när jag kom hem så börja jag få ont i magen och måll lite illa så jag antar att jag svalde de eftersom man brukar få ont i magen när man sväljer tuggummi :'D
Och så fika jag och malin lite på Coffeé lounge oxå,elena gick till sin dans typ halv 5.
NU sitter jag hemma och orkar helt enkelt inte göra nå läxor som vanligt,så istället sitter jag här...



Kommentarer
Postat av: mandy

sexxiiieeeee malin och en lampaa i like !!! <3<333

2010-02-08 @ 21:15:34
URL: http://fatbrownies.blogg.se/
Postat av: MALIN

TA BORT BITCH!!!!!!. hatar dej HÅRT!

2010-02-10 @ 18:49:34
Postat av: Postat av: MALIN ,svar;

jag vet att du älskar mej :*

2010-02-11 @ 18:57:15
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0