5/2-10

heej,jag vet att jag aldrig bloggar längre dels för att vi inte har nån fungerande dator hemma hos pappa och dels för att de inte finns nån mening i de.
Men nu är jag hemma hos mamma,dör för jag har så tråkigt,alla är så tråkiga för ingen verkar orka smsa heller.
Men de blir kul imon om vi inte blir dissad igen :D ingen fattar vad jag menar förutom malin&elena.
aja,den senaste tiden så har jag inte gjort så mycket ,vart hemma,vart med kompisar,vart på stan och lite andra grejer..
no fun.

men nu orkar jag inte skriva nå mer, jag ska väl fortsätta kolla på en ganska B ganster film på ztv.
ha det inte bättre än mej ,hejdå.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, men idag blire FUNFUNFUFN!!! :D <3<3<3

2010-02-06 @ 10:47:13
URL: http://malinbryntes.blogg.se/
Postat av: gabriella

de var fan ett minne för livet :'D<3<3<3

2010-02-08 @ 21:04:50
URL: http://annahagabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0