Det sägs att man lär sej av sina misstag, då måste jag vara ett geni

Idag så har vi vart på Högskolan, var så sjukt trött i morse när vi skulle gå upp för vi låg uppe och prata till två, hahah men det var underhållande samtalsämnen..
Men iallafall så fick vi lite frukt där, lyssna på en föreläsning med en tjej som hette Helena som berätta om sitt liv och hur mycket hon hade vart beronde av, var alla sorters droger, var faktiskt riktigt intressant tyckte jag och hon hade haft en jävla skitkille oxå!
Efteråt så fick vi en lunchpåse, ofc så kunde jag bara dricka festisen i den..
Men vi gick hem efter de för vi trodde att nästa föreläsning var efter två timmars väntan men sen fick vi en telefonsamtal av magnus som sa att det började typ en kvart efter vi hade gått men jag pallade inte att gå tillbaka så Theres & Jesper stack iväg när dom hade hämta grejerna hos mig och jag följde med Matilda till bussen!
Nu sitter jag i soffan & kollar på grey's & "skriver bokrecension"...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0