monday

Nu har jag flyttat till strömsbro! det är verkligen supermysigt där men störs fortfarande av tanken att behöva passa bussen varje morgon..
Just nu så har jag inge tillgång till internet där så kan inte blogga eller nånting men det fixar sig till imorgon sa pappa.
Så i fredags så var jag bara hemma och packade och fixa det sista och på lördagen så började vi flytta klockan 9 på morgonen, vi var klara till typ halv 2 men sen var de ju packningen.. jag äger ju mer saker än vad jag får plats med, så på torsdag så ska vi till IKEA och stor handla!
Men iallafall, sen på lördagkvällen så åkte jag & pappa och hämtade andrés så sov han över hos mig,vilket var väldigt mysigt!
Sen på söndagen så gjorde vi (jag) lite äckliga macaroner och så kolla vi  på film och sen så orientera vi oss till bussen och så åkte han hem.
Jag packade upp lite kläder när jag kom hem och kollade på gg och tog sen en varm lång dusch och somnade till en beckfilm.

Idag så hade vi sovmorgon till 11 så pappa skjusa mig och sen hade jag lite matteprov, nu börjar våran sista lektion och
efter skolan så ska jag och matilda ner på stan för jag ska fixa busskort och sen klockan 17 så ska jag till helges en sväng.
PUSSSSSSSSS

Och nu blev jag vääääääldigt sugen på sushi

Kommentarer
Postat av: Malin

lägg ut bilder på huset/rummet och allt :D

2010-11-30 @ 20:35:00
URL: http://onesize.webblogg.se/
Postat av: tess

SUSHI I MITT <3;a JAG ÄLSKAR DET NÄSTAN MER ÄN DIG (aaaaa) <3333

2010-12-01 @ 11:18:04
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0