P.S i love you

Hallå där!
Igår så blev de en myskväll för mig själv,gick och la mig i sängen vid 8 med myskläder och kollade på Heartbreak kid & P.S i love you, älskar båda dom filmerna men P.S i love you kan man inte kolla på utan att grina sig igenom den, inte jag iallafall haha..
I morse så vaknade jag vid 10 vilket var alldeles för tidigt för mig men Jag,Pappa,Sofia (pappas tjej) & Viktor skulle åka och köpa färg till det nya huset som vi flyttar till om en vecka!!
Shit va tiden har gått fort.
Jag valde iallafall en färg som hette "Mockagrädde" som var typ ljusbrun vilken inte var för extrem och ganska avslappnad så jag inte tröttnar på den alldeles för snabbt.
Nu hör jag att Dirty Dancing 2 är på tv så ska springa och kolla på den sen ska jag duscha och ikväll så kommer min
älskling och myser med mig!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0