I learn my lessons the hard way.

Idag har jag vart hemma hela dagen lång, jag vakna typ vid 10 men tyckte de var för tidigt för att gå upp så jag somna om, sen när jag vakna så var klockan typ 13.50 så då tyckte jag de var dags.
Idag så har jag typ bara legat framför tv:n och haft galeeet tråkigt.
Inge läxor har blivit gjorda heller.
Jag mår mycket bättre jämfört med igår! vilket är bra, men känner mig fortfarande lite hängig och mamma tjatar om att jag inte är frisk riktigt än men de är bara för att få mig att stanna hemma här imon haha, men om jag hade sagt att jag kommer stanna här endå även fast jag är frisk eller sjuk så skulle hon säga:
- 40° feber? äh ta en alvedon och gå till skolan endå. haha.
Nu ska jag kolla runt lite på datorn sen gå och ta ett långt skönt bubbelbad med tända ljus och mys!
Sen ikväll är det DH & CT !
Btw så älskar jag att snön äntligen har kommit!
Hoppas att det blir som 98:a !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0