evollove

Jag kom typ just hem (för en timme sen) , jag har var på stan ett tag med Lisa & Olle , vi gick typ bara inne på HM och sen gick vi till Java och satt oss och prata i två timmar.
Sen cykla vi hem i kylan och uppförsbackarna..
Jag har ätit lite tacos nu och ska snart ta tag i situationen och cykla till Stina.





HEJDÅ! bjuder lite på mig själv.
hahah jag har/hade läppstift på mig och vågar inte röra munnen så det inte ska komma på tänderna så jag liksom pratade med "orörd" mun när jag beställde min iste på java, kändes som att det såg lite dumt ut

Kommentarer
Postat av: nekkka

porr!!! du är asläcker i rött läppstift!!

det borde du ha oftare ;) kommer du till skolan på måndag? :D<33333

2010-10-09 @ 15:18:39
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0