Girl, you wanna act like he did?

hejhejjjjj, idag när vi hade foto hela dagen i skolan så tog jag,theres och matilda massa fina höstbilder, hoppas att man kan fixa så jag kan lägga upp några, vi fick bara se negativen idag men dom såg riktigt bra ut!
Efter skolan så skjusa mamma hem mig.
När jag kom hem så var jag helt slut och typ bara dog på soffan, jag tror jag somna oxå.. för jag vaknade sen.. av att pappa ringde och sa att vi skulle hämta min cykel.
Så jag cykla från höjersdal hem vilket gjorde mig ännu tröttare.
Nu ligger jag här och är typ död fast endå inte, jag har liksom inget bättre för mig än att ligga vid datorn och göra inget.
Men jag har bestämt mig för en sak.
Jag har frågat typ alla mina kompisar om dom vill börja träna med mig och alla säger typ "visst,vi skaffar gymkort!" men jag har fattat att det aldrig kommer bli av så då tänkte jag, varför bara inte börja träna själv?
So what om jag ser mobbad ut när jag springer och pratar med mig själv där på löpbandet?
då blir det iaf gjort!
Så imon ska jag träna!
Om en timme börjar grey's och jag har lovat mig själv att läsa lite no efter jag har skrivit klart det här.
Men jag brukar inte kunna lita på mig själv med det där med läxor..

Bilder från idag!



Kommentarer
Postat av: nekkka

haha men gud :'d vad ful jag är......!<333

2010-10-13 @ 22:59:33
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0