jag tog en kula för dig men fick en smula tillbaks.

Efter skolan idag så tog jag och Matilda bussen hem till henne i Valbo och sedan vidare till köpis med hennes pojkvän,Jag kolla lite i min ensamhet medans dom gick och pussades,men det gjorde inget för mig!
Jag hittade en t-shirt/magtröja, en shorta och lite underkläder och ett par sexiga trosor till min mamma haha!
glömde doc att ta bild på dom och kamerabatteriet tog SÅKLART slut just NU


den ser skitful ut på bild men är toDIEfor,nästan

Gina,Bikbok,HM

Kommentarer
Postat av: nekkka

tröjorna var ju assnygga! underkläderna också ;)

förlåt gabbi, inte meningen att du skulle få gå ensam :(

kan gottgöra dig imorn ;););):*<33333

2010-10-11 @ 23:30:53
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0