Omnia vincit amor

Holla, jag har inte "orkat" blogga på hela helgen, i fredags så var vi hemma hos stina och snacka och lite sånt där.
På lördagen (igår) så gick jag upp typ vid 2 och duschade och sen kom Andrés så gjorde vi te & mackor och kolla på lloyd i rymden,rasten och typ svampbob fyrkant till typ 3 på natten fast jag hade halvsovit en del av tiden då,men det var mysigt endå.
Idag så vaknade vi vid 12 men låg kvar och kolla på lite svampbob igen till klockan 3 och då åkte han hem och skulle "äta"..
Jag ringde mamma sen och hon kom och hämta mig och så åkte vi och handla lite och sen åkte vi till hedesunda.
Jag har lite ångest över att åka buss till skolan imon, jag hatar att åka buss.
Jag har duschat nu och vart och sagt hejdå till mormor & morfar som åker till Turkiet inatt, jag är så grymmmmmt avensjuk, jag vill oxå åka till värme! och jag vill oxå kunna impulsköpa en resa!
dom bara bestämde så där endå förra fredagen att dom ville åka till Turkiet så dom bara betällde ..
Så nu har jag bestämt att jag ska bli rik när jag blir stor så jag kan åka utomlands när jag vill!
Gonatt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0