torsday

HejHejjj, DET ÄR STORM UTE, och hyperkallt.
Jag kom just hem från utvecklingssamtalet vilket gick bra, även fast jag var lite orolig..
Min mage kurrade hela tiden för jag har inte ätit något sen frukost.
Jag ska göra hamburgare nu, men ska vänta tills pappa och sofia har åkt så dom inte ser hur mycket jag äter......
Jag slutade halv 1 och sen gick jag och theres och matilda ner på stan och kollade lite, jag hittade ett par snygga örhängen på bikbok , och det var 2 för 1ALLA smycken så jag hitta en gorgeous ring oxå! så passa på att gå dit!
jag hitta oxå min "drömvinterjacka" för året på hm! mååååååste ha den.
Klockan 6 så ska jag gå till Malin och så ska vi och olivia gå och gymma på friskis & svettis! så jag behöver inte vara mobbad!



åh bebis <3

Kommentarer
Postat av: tess

sååå himla snygg! :D:D

taack så mkt för idag babe :D <33

2010-10-14 @ 21:53:26
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0