we rideeeeee

åååååååååh jag är så grymt trött.
Jag gick upp klockan 6 imorse när det var kolsvart för att åka med mamma in till stan.
Jag sov lite i bilen och sen när jag kommit hem fick jag sova i 10 minuter innan jag lärde gå upp och göra mig klar.
Och min cykel står kvar hemma hos Stina så jag lärde gå till skolan, fast det gick på 7 minuter bara.
Jag har typ halvsovit mig igenom matten nu på morgonen när ingen har kollat,och nu har jag svenska.
På torsdag så börjar vi 11.35 och vi bara NO den dagen och sen på fredagen så börjar vi 12.10 och då har vi bara NO och datakunskap!
Och imorgon så har vi mediadag så det här kommer bli en ganska skön vecka känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0