written in the stars

Heej!
Nu har jag kommit hem och ätit mat!
Inga mer läxor för veckan och imon är det fredag igen!
Veckorna går verkligen så grymt snabbt, om 2 månader och 3 dagar är det julafton!
jag som tyckte det var augusti alldeles nyss?
Det är sjukt kallt ute nu oxå, skulle inte vara helt fel att bo utomlands till vintern och kylan är över.

Skoldagen idag var en av dom värsta på veckan .. svenska,engelska,no,matte,gympa.. något segt.
Nu ska jag kolla på "all dogs go to heaven" som jag jämt brukade kolla på när jag var typ 4, men älskar den fortfarande lika mycket och ikväll halv 7 så ska jag och malin gå och gymma lite!




Te echo de menos!

Kommentarer
Postat av: matildabästalind

volley bollen var ju ren tortyr!!!!! <333

2010-10-21 @ 20:13:34
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0