you think you cooler than me

HallåHallå.
Ligger i min säng nu och lyssnar på musik och äter vindruvor och väntar på att Gossip Girl ska börja.
Idag har jag jobbat och jag skulle egentligen ha gymmat men Malin skulle få gäster så vi får väl ta det på torsdag istället..
Igår så var jag typ helt död, låg i min säng och kolla på "The secret life of the american teenager"  typ från att jag vakna till 10 på kvällen.
Sen kom Andrés och sov här till slut!
Och det var ganska svårt att få upp han vid 11 tiden idag så han fick frukost på sängen, jag är snäll jag..



3 riktigt bra covers!


Kommentarer
Postat av: Malin

Åh min sötabebis :D <3<3 ÅÅH ÄLSKAR LÅTER COOLER THAN ME!!!!!!!!

2010-10-17 @ 19:25:23
URL: http://onesize.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0