goodnight

Hoola, jag ligger i sängen nu och har just badat.
Visningen gick väl som den gick, luktade hamster där så jag höll på spy.
Hoppas bara att de blir bra tillslut.
Imon som sagt så ska vi göra något med 2:orna & 3:orna från media, alla värgrar säga vart vi skar och så säger som att vi ska ha oöma kläder, så matilda kom på en idé, TÄNK OM VI SKA NOLLAS IMON??!?!
isf, fuck them att dom har när vi är som minst förberedda och på en onsdag dessutom,lame.
Aja men det är väl bara och vänta och se imon.
Men det som är mest störande är att alla föräldrar vet vart vi ska men vägrar säga!


nu står jag här i min rosa fjortisdress och myser, fast jag bara skoja, för jag tog
den där bilden för typ 3 timmar sen så nu har jag Andrés vita tshirt på mig och
ligger och myser istället.
Nu blir det sista avsnittet av mitt favoritprogram Jersey Shore och sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0