buenooooo

Godmorgon!
jag vakna för typ en timme sen och var inte ett dugg trött,men det är jag aldrig när det är sol ute.
Jag känner mig hur risig som helst och inget som har med mitt utseende att göra vill gå rätt, känns typ som världen är emot mig..
Och fresten så är det en sista fjärril inne hos oss, jag blev skiträdd för den bara flög på mig när jag gick in i köket, men den ska få bli mitt nya husdjur :D
Idag börjar vi 11 så har vi 2 lektioner sen slutar vi!
Nu ska jag bege mig till skolan!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ge fjärilen till mig :D

2010-09-20 @ 22:32:00
Postat av: Postat av: Malin ,svar;

Du jag vet fan inte vart den är längre ;o

2010-09-21 @ 16:20:04
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0