where you are

menhejdudäridatastolen.
Jag slutade 14.30 idag, vi har filmat hela dagen på mediekunskapen.
Helt slut när jag kom hem.
Jag har pluggat ett tag nu,eller pluggat och pluggat..
kolla faktiskt lite mer på the hills.
En sak som jag kom på idag är hur slarvig jag är med att kolla över vägen innan jag cyklar/går över.
Idag när jag cyklade till skolan så var jag bokstavligen bara 1 meter från att bli påkörd av en bil, jag hade hörlurar i och tänkte bara inte på att kolla över vägen.
Men tänk att bara för man är så slarvig och inte orkar kolla över vägen 2 gånger så kan man faktiskt dö,på 2 sekunder.
Och förlora allt.
och det är det verkligen inte värt, verkligen inte.
Så kolla över vägen innan ni går över!


Kommentarer
Postat av: tess

BÄST ATT DU KOLLAR RIKTIGT NOGA! <3

2010-09-15 @ 21:07:06
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag ligger faktiskt i min säng, jag sitter inte i en datastol :@

2010-09-18 @ 23:27:33
Postat av: Postat av: Malin ,svar;

men malin du är jämt ett undantag :*

2010-09-27 @ 15:21:47
URL: http://annahgabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0