you wanna be on top?

HALA!
Idag skulle vi ju till ett "hemligt ställe" med medie 2:orna & 3:orna.
Vi trodde ju att vi skulle nollas...
Gissa vart vi åkte?  ... till forsbacka bruk! dom ville inte säga vart vi skulle åka för dom visste att ingen skulle komma då HAHA.
Men jag peeersonligen tyckte att de var rätt så kul haha.
Men det var sjukt kallt där,för ett tag iaf..
Vi var i 10 grupper och fick typ gå till olika stationer , en 7-kamp som jag sög så grymt hårt på, och ett fotomaraton och en rundtur i bruket, vilket jag hatade, vi fick gå i branta och skyhöga trappor.
Jag grina och svimma lite på samma gång.
När vi kom till skolan så hade vi lite prisutdelning, vår grupp vann inget..
Sen så cykla jag hem.
Nu kollar jag på top model,undrar om dom nånsin kommer visa nå nya säsonger av de?
När pappa kommer hem så ska vi typ på något syntest för att jag ska få övningsköra!


Kommentarer
Postat av: nekkka

"gilla" ;)<3

2010-09-22 @ 21:31:51
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0