it’s too late, there’s no escape ,Might as well face it, baby we’re stuck with each other

Haluuu, sitter ensam i skolan, vi börjar kl 10 och jag håller typ på att dör av trötthet.
Fattar inte även fast jag somnar rätt så tidigt så är jag ändå trött.
I fredags så sov min älskling hos mig som jag hade saknat så mycket, han åkte hem dagen efter och jag sakna han lika mycket 5 minuter efter han hade åkt.
I lördags efter han hade åkt så låg jag typ och gjorde ingenting, eller jo, jag låg och ladda ner låtar till mobilen.
Och sen på kvällen så åkte jag på 50-års fest, nice i början, slutade dock inte som jag hade tänkt mig.







oldold picasas

Kommentarer
Postat av: tess

bilder genom gymnasiet elr vadå? ;) grymt snygga iaf! ;D <33333333

2011-04-11 @ 12:53:58
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0