SPRING

Idag har det vart den bästa dagen på länge!
jag råka somna om imorse så kom lite senare till skolan.
Men det gjorde inget för vi hade expo hela dagen och vi skulle
göra våra rum i miniformat, blev nästan klar med det.
Efter skolan så åkte jag med Matilda & Theres ner på stan och följde med dom
till ett solställe som ett tidsfördriv att vänta på min buss, men det var värsta kön där
så dom gick med mig tillbaka till stan.
Just nu ligger jag ute på våran altan i solen och lyssnar på musik och pluggar lite,
det är huuuuuuuur varmt som helst och jag är lycklig igen!
Det stör mig inte det lilla minsta att vi har 30sidor att plugga inför gympaprovet imorgon
och att vi ska kunna våra rester från matten för det är ÄNTLIGEN VÅR!

Kommentarer
Postat av: määäth

sv; inte nessesairy!!!!



fast riktigt snygg bild det där! ;)<333333

2011-04-07 @ 08:36:33
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/
Postat av: Daniella Miranda

dAMN YOU ARE HOT !

2011-04-07 @ 17:37:09
URL: http://ddaniellammirandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0