No matter what happens in life, be good to people. Being good to people is a wonderful legacy to leave behind.

Idag så började vi kl 10, hade lite samling i stora salen sen fick vi göra rester hela dagen.
På lunchen gick jag, Tamara & Cindy ner på stan och handla lite på konsum sen gick vi tillbaka till
skolan och satt oss ute i solen och åt, jag köpte en avocado, och den höll jag mig mätt på från kl 13 till 17! amaze
Efter skolan så gick jag runt på stan med Lisa & Lara ett tag, sen åkte jag med mamma hem.
Nu har jag duschat och sitter och kollar på Grey's & äter mango♥.
Sen ska jag kolla på nåt avsnitt av O.C och sen sova i guess!

euw ser ut typ som kött.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahah ser ut som rå kycklig :'D

2011-04-28 @ 10:03:55
URL: http://onesize.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0