villvillvillvillvillvillvillvillvill

Jag blev hemma igår för jag var så förkyld, är även hemma idag och vilar.
Jag får inte igång tv:n så jag ligger och lyssnar på musik i soffan och kollar på
resor, förhoppningsvis så kommer vi iväg den här gången, det brukar bli av när
mormor är med och det blir förmodligen till Rhodos!
Har hittat perfekta hotellet nu oxå så väntar bara på att mormor och morfar ska
komma hem från sin mässa så jag kan springa över och visa dom hehehhh.
Men det är så tråkigt att vi lär välja en som ska följa med av morfar och mamma för
en måste vara hemma och passa hunden, och det finns typ ingen som vill ställa upp och sköta han i en vecka..







skulle inte säga nej till det här!

Kommentarer
Postat av: Malin

Sv; Gjorde ja? :O vart?

2011-04-01 @ 15:42:55
URL: http://onesize.webblogg.se/
Postat av: määäth

Åh vad härligt det ser ut!!!! :D<33333

2011-04-01 @ 19:10:09
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0