Alla älskar lyckan, lyckan älskar bara få.

Heeej, Måndag igen.
Idag så kom jag för tidigt till skolan, kunde knappt hålla ögonen uppe på bussen, var nog rätt roligt för dom som såg det för jag satt och blunda några skunder sen röck jag till för jag inte ville somna.
Vi har har foto halva dagen idag vilket e rätt skönt, men jag förstår verkligen inte varför jag e så grymt trött för jag gick inte och la mig så sent igår och jag gick ju upp i typ vanlig tid.. kanske håller på att bli sjuk, känns så för jag har ont i huvudet och känner mig hängig.. och mina ögonlock känns 200kg tunga.
Igår så jobbade jag och efter jobbet kom mamma och hämta mig och då åkte vi till elgiganten och jag köpte en systemkamera!!!! en Nikon.
Så nu kan jag lägga in mycket bilder! vet dock inte hur jag ska få in bilderna än för man fick ingen usb-kabel med..
Aja löser väl det.
Efter skolan ska jag ner på stan och köpa några behövliga saker sen åka hem och lägga mig, läääängtar.
Sen ikväll ska jag ut och springa lite tror jag.heheheh.
Hejdåå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0