Bitch Please, you've got more issues than vogue

Det ända vi gjorde i skolan idag var att skriva loggbok och lyssnade på treornas lampkartongidéer och
sen fick dom som var klar med allt annat sluta! så vi slutade typ 10.
Jag åkte ner på stan ett tag med Matilda och kollade lite medans jag väntade på Lisa, sen åkte Matilda hem så då åkte jag hem och väntade istället.
Köpte med mig en munk och låg och kollade på O.C♥
Sen vid 3 så mötte jag Lisa så fikade vi på George's, kom även lite fler folk och gjorde oss sällskap.
Efter vi hade fikat så åkte jag, hon, hennes kille och hans kompis hem till henne och åt och kollade på Mulan 2 haha.
Nu ikväll när jag kom hem fick jag bara för mig att jag skulle ut och gå/springa så jag gjorde det, alla som "känner" mig blev nog förvånade när dom läste det där heheh.
Nu ligger jag i sängen och väntar på att det ska gå 10min så jag kan kolla klart på O.C avsnittet jag kollar på (kollar på en paysida när man bara kan kolla i typ 1h..) sen ska jag sova, imorgon börjar vi halv 9 och har bara vanliga lektioner!

Så här såg min eftermiddag ut


lycklig<333333333


Kommentarer
Postat av: matildabästalind

sv; oooh som den var!!! ;) <333333

2011-08-25 @ 14:58:32
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0