Do what you can, with what you have, where you are

Igår så tog jag 9 bussen till stan och träffade Cindy och Mickis.
Vi var på en födelsedagsfest hos Cindys bror på Brynäs, var dock inte han som fyllde år.
Det var rätt mycket folk där och jag träffade några jag kände, träffade mycket trevligt folk som jag inte kände oxå och alla hade det kul, vad jag vet iaf
Lite senare drog ett gäng till sommaryran så åkte vi en karusell, allt stängde typ precis när vi kom så vi hann bara åka en gång..
Sen gick vi tillbaka till festen.
Vid 2 så gick jag med Nina till stan så tog jag 2 bussen hem!
Så såg min lördagkväll ut!


Typ den enda bilden jag fick ha kvar, Sandra raderade alla andra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0