Smoking his last cigarette, I said, "Where you been?" He said, "Ask anything".

Idag så har jag vart på bio med mormor och morfar och min lillesyster, vi kollade på Kronjuvelerna, det var en  bra film men jag grina mig igenom den typ, så grymt sorglig.
Efteråt så åkte vi till Valbo köpcentrum och kolla lite, jag köpte ett par byxor som jag har velat ha ett tag och så köpte vi en persienngardin? till mitt rum på IKEA  och sen så åt vi där oxå.
Min pain har fortfarande inte gått bort, lever i helvetet morgon och kväll känns det som.
Det blir som värst när jag ska sova.
Jag vaknar vid 6/7 varje morgon av det det känns som nån drar med en rakhyvel på mina halsmandlar och sen häller alsolsprit på dem.
Börjar få panik att jag ligger hemma och är sjuk när det är mindre än två veckor kvar av mitt sommarlov och jag känner att hösten börjar komma.
Jag kommer komma direkt i vinterdeppression.
Nu ligger jag i min säng och lider av smärtan som väntar mig.
Ska kolla på lite serier och sen sova.
Imorgon ska vi åka till fina Öregrund och kolla runt lite!

Byxorna från BikBok 299:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0