Things start out as hopes and end up as habits.

Haloooo, fredag äntligen<3<3<3<3<3 idag så har vi haft induviduella på Polhem första lektionen då kollade vi bara på Bridget Jones Dagbok sen fick vi gå tidigare för vi hade skolfoto... och sen var vi ner på stan några på rasten och jag kolla om jag fick APUplatsen på BLÅ, vilket jag fick! så kom och hälsa på mig på tisdagarna!!!!
Ikväll så kanske jag ska hitta på något med mandyy men vet inte säkert än.
GRATTIS JOSSAN STORA TJEJEN:P:P:PP!!!! btw
Imorgon ska jag och Lara åka till Uppsala över dagen och shoppa, längtarrrr.
Just nu sitter vi i datasalen och väntar att klockan ska bli ett för då har vi svenska och sen psykologi!




Kommentarer
Postat av: tess

HAHAHAH missade den sista bilden! Din ögon!!! :''D <333333333

2011-08-26 @ 22:37:13
URL: http://tesssjberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0