I need a dollar

Jag är så sjukt trött och min skoldag är över, men ändå så sitter jag kvar.
Jag väntar på att Malin ska komma hit så vi kan åka till valbo, jag ska kolla på ett par shorts och hon ska kolla efter träningskläder.
Och på tal om träningskläder så ska vi faktiskt träna ikväll! känns bra att vi äntligen kommer få det gjort igen.
Idag så var det typ det godaste jag någonsin har ätit under mina 10 och ett halvt år i skolan, kycklingklubbor♥♥♥♥♥
Men när jag hade ätit klart så såg jag att det var fjädrar kvar på min kyckling?!?!??!?!?!?!?!??!?!?!??!
Äckligaste jag vart med om.
Ikväll så är det Cougar Town!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag fortsätta vänta...................
BAY BAY

vet inte vad jag gör med handen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0