Volang

Nu har jag inte bloggat på några dagar.
I torsdags så var jag mattelärare åt min lillesyster och barnvakt åt min kusin, jag suger ju på matte men jag tror jag skulle vara värsta grymma proffslärare om jag typ fick lära dom i 5/6:an haha..
Och igår så var det ju snöstorm, jag åkte med mormor in till skolan, vi fastnade med bilen och fick typ åka 40km/h hela vägen in till stan och sen efter skolan fick jag gå runt och bära på en 43534634kg tung väska,pain.
På kvällen så mös jag och Lara hemma hos Stina, vi åt mat och massa annat och kollade på film,fast jag sov typ mig igenom hela filmen.
Sen gick jag och Lärrie hem till henne och sov.
Idag när jag väntade på bussen till stan så kom det ett äckligt fyllo och börja typ stöta på mig (60-årig gubbe!)
han fråga hur gammal jag var så jag svarade bara och sa 16 och så sa han, haha då är du helt klart godkänd och försökte hålla om mig, han försökte fresten hålla om mig när han kom från början oxå och så när jag skulle kliva på bussen så sa han, ramla inte.....för då håller jag om dig...  JAG ÄR TRAUMATISERAD.
Aja, sen på stan så köpte jag en bikiniöverdel som Lara var så snäll att lägga undan till mig här om dan heheh.
Älskar den!
Ikväll så kanske Malin & Olivia kommer hit och myser med mig!

Kommentarer
Postat av: tess

hahahahaha en gubbe!! läääskigt! ;o :'D <33333333333

2011-02-12 @ 23:45:03
URL: http://tesssjberg.blogg.se/
Postat av: Boolabettina

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-11-17 @ 06:45:45
URL: http://boolabettina.blogh2o.com
Postat av: Boolabettina

Good contents! fors as well as youngsters. Most effective website I have visited so far. Congratulations!!!!!

2011-11-17 @ 06:46:00
URL: http://boolabettina.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0