Måndag

Idag efter skolan så gick jag på stan ett tag med Matilda tills Malin slutade.
Det var superdeprimerande för hittade så grymt mycket fint som jag ville ha och jag har 17kr att leva på tills nästa vecka...
Jag och Malin satt sig iallafall på Wayne's och pratade i nån timme sen tog vi bussen hem till mig och hämta saker och sen fick vi skjus hem till Malin, så ikväll ska jag sova hos henne.
Just nu ligger vi och kollar på Top Model och ska kolla på fina hotell!
Köpte iallafall en magtröja med hjälp av ett presentkort, till sommaren!

okej såg verkligen inte ut som en magtröja på bilden..men den var det!

Kommentarer
Postat av: matildabästalind

sv; haha det var ju två med katter ;)

2011-01-24 @ 22:01:01
URL: http://nicklasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0